Biraz daha "biz" || İçimden geldiği gibi || Words by me

Değiştirebileceğimiz, gerçekleştirebileceğimiz, başarabileceğimiz, güzelleştirebileceğimiz o kadar çok şey var ki... Biz, hayallerimizi gerçekleştirebiliriz... Bir insana hayal kurması için; kurduğu hayale inanması için, o yolda ilerlerken ona destek olabilmek için ilham kaynağı olabilmek çok güzel bir şey. En çok istediğim şeylerden biri ilham kaynağı olabilmek...Bir insanı takdir etmek, bir insana teşekkür etmek, bir insana iltifat etmek... En son ne zaman bir insanın yüzündeki gülümsemenin sebebi oldunuz?

Yeteneklerine, hayallerine dört elle sarılmış bir insan görmek... Beni çok mutlu ediyor, ben de motive oluyorum... Herkes böyle düşünmez bir şeyler başarmış, hayallerinin peşinden koşan bir insan gördüğünde.. Ben düşüncelerin açık mavi kısmındayım. Olumlu, pozitif düşüncelerin olduğu bir yer..

Aklımda olan bir şeyi de yazmak istiyorum bu yetenekler ve hayaller konusu aklımda bir süredir çünkü.Hayallerinin peşinden gitmek konusunda daha cesur, daha meraklı, daha girişimci olmam gerekiyor. Bir de daha kararlı...

Bazen bir şeyi denemeden karar veriyoruz... İlk kez bu yaz çalıştım, çalışıyorum da hala. Çalışana kadar, böyle çalışabileceğimi kendimden beklemiyordum açıkçası. Bir kafede garsonluk yapıyorum. Kendi paramı kazanıyorum, okul harçlığımı çıkarıyorum hem de. Kendi ihtiyaçlarını kendi kazandığın parayla karşılayabilmek güzel bir duygu... Yoruluyorum evet, ama evde yatarak geçmiyor en azından tatilim. İş çıkışı bir şeyler yapmakta çok iyi geliyor. Günümü dolu dolu geçirmiş hissediyorum. Dün arkadaşlarımla buluştum mesela. Hatta aklımdan geçirdiğim bir arkadaşımı da gördüm. Gün batımını da izledim. Bir de eve dönmek için durağa yürürken bir yoğurt kovası ve bagetlerle bateri çalan bir çoçuk gördüm. İnsanların müziğini beğendiği andaki gülümsemesi o kadar güzeldi ki.. Benim için çok güzel bir gündü kısaca♥

Sabah çoçuğu hatırladım, gülüşünü... Gülümsedim ben de... Sonra aklıma bir soru geldi. O çalarken insanların ona verdiği para onun için ne ifade ediyor acaba? Cevabını bilmediğim bir soru gelip geçti öyle. Şimdi sizinle de paylaşmış oldum.

İçimden geçenlerin akışına bıraktım kendimi, bir proje anlatacaktım oysa ki... Aklımda yazmak vardı zaten, proje yazısı bahanem oldu başlamak için belki de... Kağıt kalemi çok seviyorum ama  tuşlara dokunarak yazmak, ekranda istediğim gibi düzenlemekte hoşuma gidiyor.


Aslında böylesi daha güzel değil mi, biraz daha biz olduk sizinle... Belki meraktan ziyaret ettiniz bloğumu, belki sadece vakit geçirmek için... Bu blog bir bebek daha... Ben bir şeyler öğrendikçe, bir şeyler keşfettikçe, ne istediğimi anladıkça o da büyüyecek benimle yavaş yavaş...

Artık yeni yayına geçerek projeye anlatmaya başlayabilirim..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs