Kendin Yap New York İlhamlı Karatahta // DIY New York Inspired Blackboard


Herkese merhaba 🙋 Uzun bir aradan sonra yeni bir proje 😇 Aslında bu projeyi Mart'ta yapmıştım ancak videoyu ancak Haziranın başında düzenleyebildim eve dönünce video düzenleme ile ilgili bir sorun yaşadım. Yeni bir program buldum ancak ücretliydi. Deneme sürümüyle videoyu düzenledim hoşuma da gitti ama videoyu dışarı aktardığımda görüntünün ortasında kocaman demo yazıyordu. Ben de para biriktirip kendi paramla almak istedim. Bir kafede çalışmaya başladım para da biriktirdim ancak annem aldı yine programı😍 Ben de programı aktifleştirir aktifleştirmez sizinle paylaşmak istedim. 😇 Projeye gelecek olursak önce hikâyesini anlatayım. Bu projeyi rüyamda gördüm rüyamda böyle arkadaşlarımlayım, çok güzel apartmanlar var. Sonra arkadaşım diyor ki "Aa! Dilay bunu projende kullabilirsin." Ben de bakıyorum bölye ne diyor bu çocuk diyorum apartman mı yapayım diye düşünürken o an bir aydınlanma yaşıyorum ama gerçekten böyle birden şey kıyafetler asılıyor, adını unuttum (özel bir adı vardır muhakkak😂) Hani bu kulise filan girerler kıyafetler asılıdır arasına saklanırlar ya, ondan, önümde böyle kıayfetler ayrılıyor birden arkasında ışık sonra böyle apartman şablonu "Eveet! Bunu kullanabilirim" diye uyanmıştım😂😂 Yurttayım tabii hava aydınlanmamış, 5 kişilik oda ışığı da yakamıyorum. Koridordan gelen ışıkla not etmiştim. Unutmayayım diye sonra geri yattım. İlk olarak dolaba desen olarak yapmayı düşünmüştüm ama yurt eşyalarını boyamayacağım için böyle ince şeffaf bir muşamba almıştım. Sonra ben yapamadan ara tatil gelmişti. Ben de attım bavula malzemeleri eve getirdim, yaptım burada ama tabii muşamba kırış kırış. Bir de eğer aynı şablonu yapmak isterseniz. Örnek yaptığım şablon ölçülerini paylaşacağım sonra,

yazdığım kağıdı bulamadım en kötü ölçüp ekleyeceğim😂

MALZEMELER :

Kara tahta boyası
Muşamba
Fırça/ Sünger
Keçeli kalem
Cetvel
Tebeşir😏






Öncelikle yapmak istediğin alana göre muşambanızı kesiyorsunuz ve şablonunuzu kesiyorsunuz. Ben Empire State den ilham aldığım için onun girinti, çıkıntı kat sayısına göre göz kararı bir oranla şablon oluşturmuştum. Şablonu çizdikten sonra boyayıp kurumasını bekliyoruz ve ta daa kara tahtamız hazır. Bu arada dikkat edin farklı türlüsü var mı bilmiyorum ama benim aldığım boya suz bazlı olduğu için su ile çıkıyor. Bu boyama aşamsında taşanları silmek için avantajlı bir durum ama sonrasında unutup ıslak mendille silmeye kalkmayın :))  Kuruduktan sonra asıp dilediğiniz gibi kullanabilirsiniz :))
Kara tahtanıza size ilham veren sözleri, yapılacaklar listenizi vb. şeyler yazabilirsiniz :))












Yorumlar

Popüler Yayınlar