Kendin Yap : Kalemlik || DIY pencil Case || Değerlendir! || Re-use it! ||




Herkese merhaba, bu hafta kalemlik haftası gibi oldu, ama tatil bitmiş okul başlamış yine ödevlerdi,sınavlardı derken, o ders çalışma motivasyonunu çalışma masanızı dekore ederek sağlamaya başlayabilirsiniz. Şuan aklıma böyle bir seri çekme fikri geldi hatta ne derseniz ? Böyle masa düzenleme ve küçük tavsiyelerin olduğu bir video ister misiniz?Hatta belki bir yurt odası dekorasyon serisi.. Ben sizinle bir şeyler paylaşırken gerçekten çok mutlu oluyorum. Youtube ta video paylaşmak, buraya yazı yazmak, yeni fikirler düşünmek, pinterest olsun,weheartit olsun ya da başka bloglarda gezinmek.. hepsi benim için ayrı mutluluklar..İnsanın sevdiği şeyi yapması o kadar güzel bir şey ki.. İstediğim hayal ettiğim bölümde okuyorum.. Şuan sadece bir bölüm dersimde olsa bu beni çok heyecanlandırıyor.. Hatta o dersimde hazırlayacağım ödevle ilgili bir şeyler paylaşmam istiyorum sizinle.. Yeni bir sürü şey öğreniyorum bunları paylaşmak istiyorum, bilginin ve sanatın ne kadar engin bir deniz olduğunu düşünürsek benden kurtuluşunuz yok galiba ♥



Şimdi gelelim kalemliklerimize.. Bu projede daha çok değerlendirme, geri dönüşüm projeleri diyebileceğimiz fikirler üzerinden gittim. Meyveli yoğurdun kasesini ve kağıt havlunun rulosunu kullandım. Başlamışken malzemelerden konuşmaya listemizi yazayım. :) Ahh öncelikle..Fotoğrafları görünce güleceksiniz büyük ihtimal,  fotoğraf düzenlemeyle ilgili  bir program bilmediğimden paint ile düzenledim resimleri çünkü 😇 



Malzemeler :

Pembe Mermer Desenli Kalemlik:

Yoğurt Kabı
Boya
Oje
Ilık su
kap (su için)

Travel Kalemlik :

Karton Rulo
eva süngeri/keçe
yapıştırıcı/silikon/iğne-iplik
bir parça mukavva


💃İlk kalemliğimiz ben yoğurt kabını sprey boya ile boyadım. O kuruduktan sonrada marble telefon kabındaki aynı yöntemle kalemliği boyadım. (bağlantıya tıkladığınızda youtube yüklediğim ilk videoyu da görecekseniz :) ) Oje ile mermer deseni oluşturmakta püf noktanın suyun sıcaklığı ve daldırışınız olduğunu unutmayın :))









 Sıra ikinci kalemlikte bu kalemliği yaparken nasıl farklı bir şekilde süsleyebilirim derken aklıma böyle bir şey geldi. Bunu tekrar yapacak olsam fermuarı yapıştırarak değil dikerek kullanırdım. Şayet dikmeyi biliyorsanız daha hoş olacaktır. 👉Yine de yapıştırıcının/silikonun pratikliğinden faydalanmak isterseniz size çok büyük bir tavsiye yapıştırıcıyı/silikonu fermuara bulaşmayacak mesafede sürün. Aksi takdirde bulaşan kısmı kullanamıyorsunuz. 👀
💃İlk olarak ruloyu keserek kaleliğin gövde ve baş kısmını oluyturuyoruz. Tabanlarını oluşturucak daireleri bir parça mukavvadan kesip yapıştırıyoruz daha sonra kullanacağız keçeye fermuarı yapıştırarak/dikerek dış kısmını hazır hale getiriyoruz. Hazırladığımız kısmı ruloya yapıştırdıktan sonra geriye süslemek kalıyor :) Ben fark edeceğiniz üzere kabataslak bir şekilde çizdim kıtaları. Birebir yapmak isterseniz bir şablon kullanabilirsiniz ;)
 Bol gezmeli, bol yazmalı, bol çizmeli, bol kendin yap projeli günler dilerim ;) 💖


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark