Kendin Yap : Geyik Temalı Yeni Yıl || DIY : Deer based New Year




GEYİKLE ! || Oh, my DEER ! 

Geyiğin kültürümüzdeki önemli yerinden başka en çok yakıştığı yerlerden biri yılbaşı ve kış olunca; davetlerde, ev partilerinde, arkadaşlar arasında geyikleyebileceğiniz küçük fikirler paylaşmak istedim sizlere :) ♥

1. Taç || Hair accessory : 



Malzemeler : 

1. Düz bir taç
2. Şönil

Şönilin ucunu tacımıza bir kere doladıktan sonra geyik boynuzu şeklini oluşturuyoruz. Ben doğaçlama oluşturdum ama isterseniz internetten bulduğunuz basit bir şablonu kullanabilirsiniz. Şekli oluşturduktan sonra kalan ucuda tacımıza dolayarak bir boynuzu oluşturuyoruz. İkinci boynuz içinde aynı işlemi uyguluyoruz. Birebir aynı olmak zorunda değil ama simetriğini oluşturmayı unutmayın :) 
Video için tıklayınız.



Bir geyik gördüm sanki....




2. Bu maden suyunu geyiklesekte mi saklasak, geyiklemesekte mi saklasak ? :


Maden suyu, gazoz, kola,..vb böyle cam şişedeki içeceklerinizi eğlenceli bir şekilde sunmak istiyorsanız tam size göre bir projem var :))  Video için tıklayınız..



 Malzemeler :


1. Cam şişe
2. Şönil
3. Pon pon / Gramafon kağıdı 

Yapmanız gerekenler çok basit şönili şişenin kapağına yakın boyun kısmında iki kere doladıktan sonra kolları arkada çapraz yaparak hem sabit durmasını hem de boynuzumuzun temelini oluşturuyoruz. Boynuzlarını ucunu da küçük bir katlayarak daha gerçekçi ve tatlı bir görüntü elde ediyoruz :))



3.  Geyik Biblosu



Biblo mu denir ne denir bilemedim.. Geyik biblosu ile masalarımızı da süssüz bırakmayalım..
Video için tıklayınız..

Malzemeler :

1. İki adet şişe mantarı
2. Dal parçaları
3. ponpon,çan/boncuk,ip
4. Silikon tabancası / güçlü yapıştırıcı

Dal parçalarınızı uygun boyutlara getirdikten sonra iki tanesini boynuz, bir tanesini boyun, 4 tanesini ayak için kullanıyoruz. Kuyruk içinde dal kullanabilirsiniz, benim ona uygun dalım olmadığı için şönilden bir parça kullandım :) Dalları yapıştırıp geyiğimizi oluşturduktan sonra sıra süsleme de.. Kırmızı bir ponponu burun olarak kullanıp boynuna bir çan açınca geyik biblomuz hazır :))




Yorumlar

Popüler Yayınlar