Yılbaşı için Küçük Dekorasyon Fikirleri || Kendin Yap || DIY || Last Minute Mini New Year Decoration Ideas








Herkese merhaba :) 2017 ye sayılı günler kala, ciddi ciddi bir sene daha gelip geçti, sizlere küçük ilhamlar vermek istedim, yılın son ilhamları... Yılbaşı ruhunu küçük şeylere sığdırdım. Ben yurt odamı süsledim, sıra sizde ;)

1. Kendin Yap Yılbaşı ışığı  Duvar süsü || DIY New Year lights Garland




Malzemeler : 



Renkli Fon Karton ( kırmızı,mavi,sarı,yeşil,turuncu, siyah/gri)
Misina/İp (kalın ir kullnırsanız delgeç)
Yapıştırıcı
Makas








Öncelikle renkli fon kartonlarımızdan 2x16 cm büyüklüğünde 15 adet dikdörtgen kesiyoruz. Daha sonra bu dikdörtgenlerin iki ucunu birleştirip ortadan ikiye katlıyoruz. Kat izini oluşturduktan sonra iki ucu ayırmadan bu sefer enine ve hafifçe büküyoruz. Böylece ampul şekli oluşmuş oluyor. Sonra iki ucu yapıştırıyoruz. Gövdeyi oluşturduktan sonra ampulün duy kısmını oluşturmak için siyah/gri kartondan 1x8 cm boyutunda 15 tane dikdörtgenler oluşturuyoruz. Dikdörtgenleri oluştururken her 1 cm i işaretleyerek katlama kolaylığı sağlayabilirsiniz. 8 cm yerine 6 cm de yapabilirsiniz. dikdörtgenleri kestikten sonra 1cm boşlukla akardiyon gibi katladım, kat izlerini oluşturup açtım. Sonra duy kısmını oluşturup ampulü saracak şekilde halka yaptım. 5gen bir şekil oluşturdu, iğne yardımıyla ipe geçirdikten sonra yatağımın başucuna astım. ;)
                     








2. Kar Küresi 




Kar küresi kavramını artık uçuşan karların dışına çıkardık, cam bir kavanoz ya da bardakta yarattığımız küçük bir kış dünyası içinde kullanıyoruz. Ben de kendi küçük dünyamı yarattım bardağım da.. 

Malzemeler : 

Cam bardak / kavanoz
Pamuk / Yapay Kar
Yılbaşı süsleri



3. KIZAK 




Yılbaşının çağrıştırdığı kış ve kar olunca ; bende kar deyince akla gelen şeylerden biri olan kızağı yeni yıl ruhuna katabilirim dedim. Böylece birbirinden güzel yılbaşı notlarınızı dileklernizi farklı bir şekilde sunabileceğiniz bir kızak yaptım.

Malzemeler :

Eva Süngeri / Köpük / Maket kartonu
Pamuk
Güzül bir not :)

Ben krem rengi bir eva süngeri kullandım. Elle kabataslak bir kızak formu oluşturduktan sonra onu kalıp olarak kulllanarak 3 tane daha aynı parçadan kestim. Parçaları ikili kullanarak daha kalın ve dayanıklı olmasını sağladım. Kızağın üst kısmı için bir dikdörtgen parçası çizdim. Parçaları birbirine yapıştırdıktan sonra kışı ve yeni yılı hissetirecek şekilde süsledim. Son olakarakta beyaz kalemle siyah kartonun üstüne yazdığım notu ekledim :)




Umarım bu yeni yıl tüm herkese ve ülkemize güzellikler getirir. Tüm herkes için sağlıklı, mutlu,huzurlu, barış ve başarı dolu bir yıl dilerim ♥


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs