TEŞEKKÜR EDERİM || THANK YOU

 Benden Size






Bloğumu açtığım günden bugüne yorumlarıyla, beğenileriyle, destekleriyle, hatta bloğumu ziyaret ederek beni musmutlu eden sizlere binlerce ama binlerce kez teşekkür ederim.
Bazı duygular vardır kelimelere sığdıramazsınız. Bunu en çok "Seni seviyorum" larda yaşarım. Minnete gelince "teşekkür ederim" o kadar güzel bir söz ki dünyaları sığdırabilirsiniz. Ben de size, her birinize ettiğim bu teşekküre kendi dünyamı, kalbimi, sevgimi, minnetimi, mutluluğumu sığdırıyorum... 

 Blog açmak çok uzun zamandır aklımda olan bir şeydi. Küçüklüğümden beri bir şeyler yapmayı çok seviyorum. Annem ve babam bana bu konudu hep destek oldular. Bu benim şanslarımdan biri sanırım. Babam bana hep bir websitesi açmayı teklif ederdi. Yıllar sonra pekte hazır hissetmediğim bir anda açtım. Bazen hatta çoğunlukla hazır hissetmeden yaptığım şeyler bana bir sürü şey kattı...

 Bloğumu açmadan önceki dönem ve açtığımdan bugüne kadar geçen süreç benim için çok zorluydu aslında.. Kendi içimde, aile içinde, ev ve okulla ilgili bir sürü şey yaşıyor, duygularım, düşüncelerim büyüyen bir düğüm oluyordu. Sanki birisi hayatımın hızlandır tuşunu basmış gibiydi bir ay içerisinde bütün düzenim değişmişti.  Annemler boşanalı ve yeni evimize taşınalı hatta okul değiştireli neredeyse bir yıl oluyordu ki önümde  yeni bir süreç vardı : Üniversiteye hazırlık.. Bu nasıl özet geçilir bilmiyorum içerisindeyken öyle büyük gözüküyor ki.. Geleceğinizi belirleyecek olması, sınav, süre, hali hazırda yaşadıklarınız, mezun olacak olmanız üzerinizde ister istemez stres yaratıyor ama stres yapmayın gerçekten size yararından çok zararı var. Ben kendimi öyle bir strese sokmuştum ki sınavdan sonra bile geçmedi. O süreçte özellikle psikolojik olarak çok yorulmuştum. Özellikle sınav döneminde  bu blog benim için acil çıkış noktam, oksijen maskem,.. kısaca hayatın ışıklarını kapatıp, kendi dünyamın ışıklarını yaktığım yerdi.. Dünyama açılan bir kapı daha vardı. O kapıdan koşarak girebiliyorsunuz. Yürümek, koşmak bana çok saçma geliyordu önceden, ki ben hareketli bir insanım, ama koşmaya başlayınca asıl saçma olanın düşüncem olduğunu anladım. Kendimi aştığım zaman, rüzgarı duyduğum zaman... Yogaya ve koşmaya olan ilgim Elvin Levinler ile başladı, Onun instagram hesabı ve bloğu benim için ilham hazinesi gibiydi. Her fotoğrafında, yazısında hatta artık youtube videolarında ilham, enerji, mutluluk buldum. Videolarını izleyerek enerji ve neşe dolduğum biri daha var, Billur Saatçi. Yoga ve koşu ile ilgili profosyonel bir deneyimim yok, kendi çapımda ilgileniyorum ama koşularda ve maratonlarda koşmak gibi bir hayalim var. Düşününce bloğumu açmamı sağlayan o ilhamı da Elvin Levinler'den aldım. Paylaştığımız şeyler farklı da olsa ben de onun bana olduğu gibi birilerine ilham kaynağı olmayı amaçlayarak, sizlerle bir şeyler paylaşmak için açtım bloğumu. Dolu dolu bir yaşında bloğum şimdi. Sınav sürecinde olduğumdan ders çalışmayla ilgili de bir motivasyona ihtiyacım vardı ki bundan fazlası olan "Elifdiyebiriningünlüğü"nden de bahsederek onlara ve ilham aldığım herkese, her şeye teşekkür ediyorum. Bu yazı benim için bir kapı aslında kendi dünyamı açabileceğim bu sayede size. Bloğumun içeriğini genişletmek istiyorum. Güncel durumuma gelirsek İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Ürünleri Tasarımını kazandım, şuan da hazırlık okuyorum(B1+).  İstanbul'u görmeden İstanbula aşık olmuştum Sunay Akın'ın kitaplarıyla. Şimdi onu keşfedişimi, onunla büyüşümü de sizlerle paylaşmak istiyorum. Hepinize, her birinize, tekrar teşekkür etmek istiyorum. İyi ki varsınız...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs