Kendin Yap || Yaz Oda Dekorasyonu || Deniz Kabuğu || DIY SeaShell Room Decor

Deniz Kabuğu ile Oda Dekorasyonu




♥Hoşgeldin Ağustos ♥ 

Siz de hoşgeldiniz bloğuma :)♥ Bu projem de deniz kabuklarını dekorasyonda kullanabileceğiniz 3 fikirle karşınızdayım. Tercih işlemleri de bitti biraz olsun rahatladım. Sınavdan daha stresli bir dönem..Kesinlikle öyle..  Bu arada şuan ne fark ettim biliyor musunuz, benim bloğum çoktan bir yaşına girmiş. 25 Haziran da açmışım, ben ağustosta açtım sanıyorum. :P Özel bir paylaşım yapmak istiyordum.. Hoş ben 25 Haziran'da sınavdaydım yani, doğru hatırlasam da yazamazdım.Zaten yeni yeni kendime geliyorum. Bu sene çok yorucuydu.. Bloğumun 1. yaşı için bir sene boyunca neler yaşadım, size bunlardan bahsetmek istiyorum ama sanırım bunu yerleştirmeler açıklandıktan sonra paylaşacağım. Evet, en uygun o zaman sanırım :) Ee artık şimdiye dönelim :)

  • Sahil Temalı Kavanoz



Malzemeler :
* Kavanoz
*Kum
*Deniz Kabuğu,Deniz Yıldızı,Taş
*Banyo lifi/Kumaş/File
*İp

Öncelikle kullanacağınız kum içinde taşlar var ise taşlardan kurtulmak için ince bir süzgeç kullanabilirsiniz. Eğer yeterince ince bir süzgeciniz yoksa benim yaptığım gibi ten rengi çorap kullanabilirsiniz. Çorap yöntemi biraz zaman alıyor ama sonucuna değiyor. İpek gibi bir kum kalıyor geriye. Kumu kavanoza boşaltın. Daha sonra Deniz  kabuğu, deniz yıldızı, taşlar vs. istediğiniz gibi yerleştirin. Ben aslında deniz kabuğundan mumluk yaptım hatta videoda kavanoza da yerleştiriyorum ancak onun yapılışı yok video da eğer istek olursa sonrasında çekip paylaşabilirim ama tahmin edilebilir bir şey. Tealight mumları kulladım, önce altından fitilini çıkarıp deniz kabuğuna yerleştirin sonrasında ben çikolata eritir gibi kaynar suyun üzerine bir kap ve kabın içine de sıcak su koydum biraz,mum eridikten sonra deniz kabuğuna döküyoruz dikkatlice ta daa mumunuz hazır.. Her şeyi yerleştirdikten sonra sıra kavanozumuzun dışını süslemeye geliyor. Burası da size bağlı ben kopmuş bir banyo lifini değerlendirdim. Liften kavanozun boyutuna uygun bir parça kestim. Son olarakta kavanozun ağız kısmına bir ip bağladım. :) 

  • Deniz Kabuğundan Saksı


Malzemeler : 
*Deniz Kabuğu
*Toprak
*Aleo vera/ kaktüs/ sükulent

Bunu anlatmaya gerek var mı bilmiyorum. Bitkinize uygun bir boyutta deniz kabuğunun içine toprak koyup, bitkimizi dikiyoruz. Can suyunu unutmayın :)


  • Deniz Kabuğu Takılık 






Bu aslında kendin yap projesinden daha çok bir fikir, bunu ilk pinterestte görmüştüm sanırım ben de sizlerle paylaşmak istedim. Deniz kabuklarını küpe gibi küçük takılarınızı düzenli tutmada kullanabilirsiniz :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs