Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs

Asa kalem ve Snitch



Herkese merhaba :) Bu seferki temam diğerlerinden biraz daha farklı daha önce mevsimlere yönelik projeler paylaşmışken şimdi Harry Potter teması ile paylaşıyorum. İnternette asa yapımıyla ilgili resimlere ve sevdiğim youtuberın paylaştığı bir videoya denk gelmiştim. Direkt asa olarak yapılmışlardı ahşap bir çubuk üzerine ben de kalem üzerine uygulamaya karar verdim, bence sonuç güzel oldu. Umarım siz de beğenirsiniz :) Snitch için ise doğadan ilham aldım diyebiliriz. Daha önce bahsetmişimdir. Ben sabahları yürüyüşe gidiyorum bazen ilçe stadına, stadın çevresinde ağaçlar olduğu için çeşitli dallar, kozalaklar,yapraklar bana ilham kaynağı oluyor. Cumartesi günü yürüyüş yaparken servi kozalakları dikkatimi çekti. Snitch olarak canlandılar gözümde. Ben de böyle bir tema üzerinden sizlerle paylaşmaya karar verdim bunları.





ASA KALEM için Malzemeler :

* Kurşun kalem
* Silikon tabancası ve silikon
* Akrilik boya (Kahverengi)

Öncelikle kalemimizin arkasından başlayarak yaklaşık 2/3 üne kadar silikonla spiral şeklinde iniyoruz. Bu etkiyi silikon tabancısını biraz eğimli tutup silikonu sıkarken kalemi yavaşça döndürerek elde edebilirsiniz.İstediğiniz hizaya gelince yavaşça döndürerek birazcık kurumusanı bekleyin. Döndürerek kurutmanız silikonun akmasını ve desenin bozulmasını önleyecektir. İlk sıktığımız kuruduktan sonra üst kısmında kristal görünümünü oluşturmak için kalem arka ucuna biraz yoğun sıkıyoruz. Burada sıkarken damlayabiliyor çalıştığınız alanın temiz kalması için altına bir kağıt koyabilirsiniz. Sıktıktan sonra yine döndürmeyi bırakmıyoruz. Bir dal parçası ya da kullanmadığınız herhangi bir şey olabilir. Silikon aşağıya doğru akacaktır.Mümkün olduğunca çabuk ama yumuşak hareketlerle silikonu yukarı doğru itiyoruz. Kullandığınız çubuğunu silikonla donmamasına dikkat edin. İsterseniz bu aşamada kristal bir taşı yapıştırabilirsiniz.Taş kısmını halletikten sonra ben son kez ince bir spiral hat geçtim. Silikonla oluşturduğum desen soğuduktan sonra kalemi akrilikboya ile iki kat boyadım ve son olarakta kullanım halinde boyanın dayanaklı olması için beyaz tutkal ile üzerinden geçerek koruyuca bir tabaka oluşturdum boyanın üzerinde.




SNİTCH için malzemler :

*Servi kozalağı
*Pet Şişe
-Kanat şablonu içim :
*Keçeli kalem
*Makas
*Oje / Boya
Pet şişenin düz yüzeyine kanat şeklini çizin, melek kanadı çizer gibi düşünebilirsiniz ya da internetten örneklerine bakıpta çizebilirsiniz. Ben kanatlar bağlantılı olacak şekilde yaptım. Kozalaklarım açılmış olduğu için boşluklara girebilecek yay şeklinde bir bağlantı çizdim. Kestikten sonra benim elimde en uygun simli ve metalik gri bir oje vardı. Ben onları kullandım siz altın rengi bir boyada kullanabilirsiniz. Boyadıktan sonra kozalakların açıklıklarına yerleştirdim kanatları. Son olarak eğer isterseniz bir ip bağlayarak havada uçuyormuş etkisi ile büyüleyiciliklerini artırabillirsiniz ;) 






Yorumlar

Popüler Yayınlar