İlkbahar/Yaz Kendin Yap Oda dekorasyonu--- DIY Spring/Summer Room Decor

Kendin Yap Oda Dekorasyonu ve Düzenleme Fikri
DIY Room Decor and Organization Idea





Herkese merhaba :) Baya oldu değil mi bir şeyler paylaşmayalı...Bugüne kadarki zaman içerisinde iyi kötü bir sürü şey oldu, bu sene benim için çok zor, ama aynı zamanda çok güzel bir sene olarak geçiyor. Yine daha önce yayımladığım gibi bir yazı yazmayı düşünüyorum ama o yazı biraz daha bekleyecek, sene daha bitmedi yaşanacak çok şey, yapılacak çok proje var :) Hadi o zaman bu minik projeden başlayalım :)


Malzemeler :

Boş bir kavanoz/şeffaf kalemlik/cam vazo
Tebeşir
Tuz












Bu projemiz çok basit ama biraz kirli :) Kullanacağımız kavanozun büyüklüğüne göre bir miktar tuz alıyoruz ve ister tek renk ister benim gibi çok renkli tebeşirlerimizi alıyoruz. Kullanacağınız renk sayısına ve miktarına göre tuzumuzu böleceğiz. Böylece daha kolay renklenecekler. Ben dört renk kullandığım için 4 kağıt kullandım. Hepsini bir renk için ayırdım. Sonra kavanozdan yavaş yavaş döktüm tuzları ve tebeşirleri tuzların üzerine sürterek renklendirdim. Burada bir tavsiye asıl önemli olan tebeşir tozu kağıda sürtükçe oluşan tebeşir tozunu parmağınızla tuzlara yedirdiğinizde daha kolay renkleniyorlar ancak elleriniz batıyor.İsterseniz eldiven giyip yapabilirsiniz, böylece elleriniz kirlenmez ama ben seviyorum kirlenmesini elleriminin, mutlu ediyor. (Omo"Kirlenmek güzeldir" :D) Tuzlarımızı renklendirdikten sonra renkli kum gibi kullanabilirsiniz. İster dekoratif olarak, ister fırçalarınızı düzenlemede, ister kavanozu yarısına kadar doldurup tealight mumunuzu içerine yerleştirip etrafını saracak şekilde dökebilirsiniz :)






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs