Tumblr Telefon Kabı Tasarımı -2-

KENDİN YAP: Tumblr Telefon Kabı Tasarımı || DIY: Tumblr Phone Case Design





Herkese merhaba :) Yeni bir telefon kabı tasarımı yaptım. Tamamen kişisel bir tasarım oldu. Aslında aklımda başka çok beğenilceğini düşündüğüm bir tasarım vardı ancak onu yapamadım. Onu yapabilecek uygun malzeme bulamadım.Bu sonucu da çok beğendim orası ayrı. 
İlk olarak pastel boyayla kaba bir anahat oluşturdum.Sonra beyaz akrilik boya kullanarak tasarımı yaptım. Çok anlatılcak bir proje değil aslında ama size ilham kaynağı olur umarım :) Hilali boyadıktan sonra parıldayan büyük yıldızlar ve nokta şeklinde daha küçük yıldızlar çizdim. Daha sonra anneciğim ilham verdi. Yıldızların yerine küçük taşlar koyabilceğimi söyledi ben de doğru odaya koştum. Gözlük kılıfımı süslemekte kullandığım taşlarımı çıkardım direkt ve işe koyuldum. Taşlarımı yapıştırdıktan sonra desenin uzun süre dayanabilmesi için tırnak cilasıyla üstünde geçtim ve ta daa ♥











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs