Okula dönüş : Organizasyon Fikirleri || Back to school : Organization Ideas







 Okula Dönüş Ders Çalışma İlhamı : Organizasyon Fikirleri || Back to school Study Inspiration: Organization Ideas


Bu hafta küçük projelerin birleşimi bir yayın paylaşmak istedim. Küçük organizasyon fikirleri umarım size ilham verir :)

İlk olarak ders çalışma programı yapmak sizi ders çalışmaya motive edebilir. Şahsen söyleyim. Ders programı hazırlayıp uygulayamam o programı genellikle 1 hafta gitse 2. hafta bir şekilde bozuluyor ve devamı geliyor ama yine de bir programımın olması hem aklımı rahatlatıyor çünkü ne çalışacağımı biliyorum, hem de beni ders çalışmaya yönlendiriyor çünkü ders çalışmamı hatırlatan bir etken daha oluyor önümde. Program hazırlama konusunda şöyle bir tavsiyede bulunabilirim. Eksiklikleriniz öncelikleriniz olsun. Bildiğiniz konuyu yapabildiğiniz için zevk alıyorsunuz diye tekrar tekrar çalışmanın size çok bir faydası olmaz. Ayrıca aranızın çok iyi olmadığı dersleri sona atmayın. 2 ay sonra liseden mezun olucam hala fizik aram düzelmiş değil ama kendimden biliyorum. Ders çalışırken fiziği sona atarsam çalışmam yani, çalışmam :D O yüzden bunları göz önünde bulundurun. Ayrıca şu saatte bu, bu saatte bu diye yapcaksanız hiç başlamayın çünkü Sevr antlaşması gibi ölü doğmuş bir antlaşmadır. ;) (Tarih biliyormuş gibi görünerek eğleniyordu ama aslında ne savaşları ne antlaşmaları hiçbir zaman ezberleyememişti... :D ) Konu konu program yapın. O gün hangi derslerden hangi konuları çalışcaksanız ona yönelik program yapın. Üç günlük ya da 1 haftalık programlarla başlayabilirsiniz. Eksiklerinizi görmeniz için bol bol test çözün benim en büyük eksiğim oydu. Hala bazen o. Konu tekrarı yapar bırakırdım. Son sınıf olunca da geçen sene çözmediğim o testleri öyle bir çözüyorum ki, kendimle bile dalga geçiyorum önceki senelerde nasıl çözememişim diye.. Bu resim yazın kendimi ygs çalışmaya motive etmeye çalıştığım bir programın resmi.. Benim gibi bir ajandayı süsleyerekte bir program hazırlayabilirsiniz. Küçük beyaz yazı tahtası var sa ona da ya da bir kağıda da yazabilirsiniz.


Sonra küçük notlarınızı, sizi motve eden söz ya da resimleri, ders programınızı ;) asabileceğiniz bir mantor pana edinebilirsiniz direkt duvarada asabilirsiniz ama çoğu zaman duvarın boyası yıpranabiliyor. Onun için mantor panonun avantaj olduğunu düşünüyorum. Mantar panomun renklendirilmiş halinin resmi var. Onunla ilgili o tarz bir proje yoktu aslında aklımda. Bu önceki projede paylaştığım Baykuş yapımında Pembe boyam artmıştı. Rengi çok güzeldi kullanmak istedim. Mantor panomum kestirdim gözüme. Bir kenarını boyamaya başlamıştım ki tüm kenarlarını boyadım gördüğünüz gibi :D Bahara da uygun oldu ;)

Son olarakta küçük bir fikir daha daha önceki projelerde de kullandığım ahşap mandal ve dekoratif bantları kullanarak takvim, fotoğraf, not kağıdı tutacağı diyeyim ne dir bilemedim. Bir minik proje yaptım. Mandalı süsledikten sonra takvimi asmada kullandım. Bu son sene gün ve tarih kavramım kalmadı. Hatırlatıcı bir şeyler iyi oluyor :) Hem de masama renk katıyor :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs