Kendin Yap : Minik Dokunuşlar (3) - Mutluluk Keseleri




Minik dokunuşlar;büyük mutluluklar :) Kendin yap mutluluk keseleri hem odanıza baharı getirecek hem de size stresli olduğunuz anda nefes alacak sebepleri hatırlatıp sizi rahatlatacak.
Keseler için biraz düğün,davet gezebilirsiniz ya da hali hazırda gelmiş olan şeker,bilekliklerinin keselerini kullanabilirsiniz :) İçini doldurmak biraz size kalmış,sizi mutlu eden şeylere göre değişir. Fikir isterseniz mesela bir tane daha mavi kesem olsaydı deniz kabuklarını kullanırdım ya da taş filan da koyabilirsiniz. Sonrasında okumak için sizi mutlu eden şeyleri yazabilirsiniz. Hayalleriniz, hedeflerinizi yazıp koyabilirsiniz.. Bundan böyle bir sürü fikir geliştirebilir :) Ben kendi mutluluk keselerimi anlatıyım. Ben bulutları ve çiçekleri çok severim, o yüzden mutluluk kesemde onlar olsun istedim.  Renkleri hoşuma gittiği için ayırmıştım kullanırken diye. Aslında çiçek kesemi baya önce yapmıştım. Çiçeklerin hem güzel hem de düzenli duracağı bir şey arıyorken düğün şekerlerinden  birini gözüme kestirdim ;) Bulut kesemde tesadüfi :D Ojelerimi çıkartmıştım, pamuğu biraz fazla almışım elime, bunlarla bir şey yapabilirmiyim derken bulut kesesi yapmak geldi aklıma. "Yaptım, oldu " :D Sizlerle de paylaşmak istedim :) 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs