Şubat-Mart Favorilerim || February-March Favorites (1)


#GüzellikSALISI #BEATUESDAY




Herkese merhaba :) Blogta değişişk bir şeyler yapmak istiyordum kendin yap dışında, çünkü projelere zaman ayıramıyorum şu sıralar ama bloğum beni motive ettiği içinde onu öyle bırakmak istemedim. Bu yüzden bloğumu yaşayan bir hale getirecek küçük değişik şeyler paylaşmaya karar verdim :) Umarım sizler de beğenirsiniz.

Bu yazımda favorilerimin kozmetik kısmından bahsedeceğim. Kozmetik diyince makyaj malzemesi çağrıştırıyor olabilir ama değil. Makyaj yapan bir insan olmadığım için kozmetik favorilerim nemlendiri kremlerden ibaret ^.^

Benim cildim ve dudaklarım soğuğa karşı hassas o yüzden nemlendiri benim için çok önemli. Dudaklarım kuruyor, ellerim yüzüm çok kötü oluyor ki İzmir'de yaşıyorum...Her nemlendiri, nemlendiri değil şimdi. Bir dünya nemlendirici kullanmışımdır ama kutularında kalmıştır çoğu ama bu kullandıklarım öyle değil..

1.SEBAMED MOISTURIZING CREAM : Hassas ciltler için uygun ve %2 oranında E vitamini içeriyor. Sağlıklı bir cildin 5.5 pH ı ile dengeli. Diğer kremlerde yüzümü yakanlar oldu, kalıp gibi sürsemde nemlendirmeyen ama Sebamed'i çok az sürüyorum ve cildim çok güzel oluyor. Çok yağlı bir krem de değil. Makyaj altı kremi olarakta kullanılabileceği de yazıyor kutusunda tabii ben makyaj yapmadığım için sadece nemlendirici olarak kullanıyorum.

2.NEUTROGENA Hızlı Emilen Bakım Kremi(Normal Ciltler için) : Önceki senelerde nerdeydin sen? İlk kez bir krem kutusunun dibini gördüm. Daha önce kullandıklarım hem kalıyordu. Bu bitmek üzere. En soğuk havalarda bile kahramanım. Hızlı emilmesi de büyük avantaj benim için.Yağlı, yapışkan bir histe bırakmıyor öyle. Tüm vücudunuza ve yüzünüze uygulayabilirsiniz. Ben sadece yüzüm için kullandım. Biraz fazla alıp kalanı ellerime yayıyordum. Taa ki....

3.DALAN d'OLİVE Nemlendiri El ve Vücut Kremi : ... ile tanışana kadar. Zeytin yağı aldığımız yerde Dalan 'ında ürünleri satılıyordu. Alışverişin sonunda bu küçük el kremlerinden hediye etti bir tane. Kokusu da çok güzel kendisi de hem de fiyatı da uygun. Ben minik boylarından aldım bana ilk hediye geldiği gibi büyük boyları da var. Minik boyunu okuş çantanızda,makyaj çantanızda,ceketinizin cebinde bile çok rahat taşıyabilirsiniz. Bazen böyle elleriniz çok kötü kurur ya, acır soğuktan artık onları bile yumuşacık yapıyor ve yakmıyor. Arkadaşımın elleri çok kötü olmuştu soğuktan bir kere kullandı. Ertesi gün ona da aldım aynısından çok beğendi o da. Size de tavsiye ederim. ;)

4.VASELİNE : Daha önceki Güzellik Salısı  yazımda Vaseline in nemlendirici gücü sayesinde kirpik uzatıcı etkisinde bahsetmiştim. Kış süresince Vaseline vazgeçilmezimdi ama kirpiklerim için değil bu sefer dudaklarım için. Hiçbir dudak nemlendiricisi o soğuklara karşı koruyamıyor dudaklarımı. Soğukta dudakları kanayanlardanım bende. Hatta akşam normla yatıp sabah kanamış bir dudakla uyananlardan. Vaseline dudaklarımı çok iyi nemlendiriyor, bu sayede kanamıyor dudaklarım. Dudaklarım için bir de BABY LIPS naneli olanını kullanıyorum. Okula giderken onu sürüyorum. Çilekli vs. olmaması benim için avantaj çünkü öyle olunca yalıyorum dudaklarımı sürekli ve daha çok kuruyor. Nane aronması ya da kokusu keskin değil öyle tam olması gerektiği gibi.

5.PERCEIVE (AVON) : Avon'un bu parfümü hoşuma gidiyor. Temiz hoş bir kokusu var böyle. Çiçeksi bir koku, kalıcı da.. Parfüm tenden tene fark gösterir tabii ama ben severek kullanıyorum. İndirimdeyken almıştım. Bir de vücut losyonu hediyesi vardı ama bir kere kullandım galiba onu. Ağırlığı da kış için uygundu bence bir de annemin parfümlerinden otlanıyorum arada :D Bunu almadan önce Fergie nin parfümü olan OUTSPOKEN PARTY i de kullandım o da güzeldi.

Evet favorilerimin kozmetik kısmı bu kadar :) Herkese iyi pazarlar :)























Yorumlar

Popüler Yayınlar