Kendin YAP Oda DEKORASYONU : Dekoratif Bantlarla Süsleme

BAHAR DOKUNUŞLARI

Sınavlarımdan, derslerden vakit bulamıyorum ama yine de küçük bir şey de olsa paylaşmak istedim. Sizlerle bir şeyler paylaşmak bana çok iyi geliyor. Bahar geliyor artık. Papatyalar açıyor, ağaçlar yeşilleniyor,çiçekleniyor. Doğa ana kış uykusunda uyanıyor yani.. Minik dokunuşlarla bahar gelsin odanıza. O zaman sadece 1 dakika da minik dokunuşa var mısınız ? 

   Tek ihtiyacınız dekoratif bant. Kırtasiyelerde, marketlerde görmüşsünüzdür. Ben 25 kuruş gibi çok uygun bir fiyata bulunca dayanamadım. Fikirler geliştirirken. Odamdaki ışığın anahtarı  bana göz kırptı... Minik bir dokunuş ve renklensin dünya.  

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs