Hayallerim Var Ruhumda

HAYALLERİM VAR RUHUMDA


   Hayatı yaşamak istiyorum; sonsuzluğu keşfetmek. Paylaşmak istiyorum insanlarla, güzel yaşasınlar istiyorum...Tanımak istiyorum kendimi ve içinde yaşadığım gezegeni. Öğrenmek istiyorum benim dışımda neler oluyor..

   Dansla dokunmak istiyorum ruhlara, resimle renklendirmek hayatı, müzikle canlandırmak.. Edebiyat nefesi olsa Dünyanın, okusa herkes.. Düşünse.. İnsan, insanlığını hatırlasa. Yardım etse.. 
Gönüllü olmak istiyorum, yardım etmek..
   Sanatla yaşamak istiyorum ve yaşlanmak...Güzel anılar bırakmak.. İyi kiler biriktirmek.. 

   Hareket de olmalı hayata, eksik kalmamalı spor; koşmalı, zıplamalı.. Hayatın tadına varmalı.. 

   Her yeni güne gülümseyerek başlamalı, şükretmeli dünü, bugünü ve yarını için... Hayal kurmalı..

   Sevmeli insan, küçücük kalbe bir dünya sığmalı.. Farkında yaşamalı, mutluluğu seçmeli,hayalleri için çalışmalı...





Yorumlar

Popüler Yayınlar