Kendin Yap Kış Oda Dekoru | DIY Winter Room Decor | Mumluk | Candle Holder |


Kendin Yap : MUMLUK



 İlle de 'roman'tik olsun,aydınlığı mumluğumdan olsun ;) Sevginin ışığı,kışın beyazıyla birleşsin kış güneşi açsın odalarda.Kendin yap kavanozdan mumluğa dönüşüm hikayesi...Haydi hikayemizi anlatmaya başlayalım :

 Öncelikle bu projenin bana maliyeti 0 TL oldu. Evdeki kavanoz,sünger,bant ve boyalarımı kullanarak bir tasarım yaptım.
-Kavanoz
-Sünger
-Boya 
-Kağıt bant
-Makas





İlk olarak oluşturacağınız desene karar verin, ister yıldız,ister daire,istediğiniz bir şekil.. Ben sevginin ışığı yayılsın istedim odamda. Kalp şeklini seçtim.Bandınız benimkinden büyükse üstüne kullanacağınız şekli çizebilirsiniz.Eğer benim gibi simetrik bir şekil kullanacaksanız. Bantınızdan bir parça kesip yapışkan kısmı dışa gelcek şekilde ikiye katlayın daha sonra kalbinizin yarısını kesin, katladığınız kısmı açtığınızda simetrik bir kalp elde etmiş olacaksınız. İstediğiniz miktarda yaptıktan sonra kavanozun üstüne yapıştırın. Daha sonra süngerinizi ve boyanızı hazırlayın. Sünger için ben hani bu çanta,kalemlik filan içlerinde sünger oluyor ya ilk aldığınızda o süngerlerden bir parça kullandım;isterseniz bulaşık süngeri de kullanabilirsiniz. Süngerinize boya aldıktan sonra yumuşak dokunaşlarla kavanoza uygulayın. Kar gibi durduğu hem de huzurlu bir renk olduğu için ben beyazı tercih ettim. Hem de kış konseptine uydu. Boya kuruduktan sonra yapıştırdığınız bantları çıkartın. Artık kavanozunuz hazır, ister içine mum koyup mumluk olarak kullanın ister dekoratif olarak :) Herkese iyi geceler :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar