Okula Dönüş Projeleri : KALEMLİK


Herkese merhaba :) Soğuklar iyiden iyiye kendini hissettirmeye başlarken ahşap görüntüsünün içimizi ısıtan görüntüsünü, baharın neşesi çiçeklerle buluşturucak bir kalemlik tasarımı geldi aklıma. Önceki projelerimden artan malzemeleri de değerlendirmiş oldum böylece. Eğer Kendin Yap : Bileklik ve Kendin Yap : Urban Outfitters dan Esinlenilmiş Duvar Süsü projelerimi hale görmediysen bu projeden sonra doğru onlara ;) Bileklikten kalan çubukları,duvar süsünden artmış olan kumaşı, diğer kalemlik tasarımımda kullandığım konserve kutusundan kullandım. Fotoğraflarda diğer kalemlik göreceksiniz. İlk onunla yapmayı düşündüğüm onunla fotoğraf çekmiş ancak sonra konserve kutusuna döndüm. Çubukları etrafına sarabilmek için önce kağıda yapıştırdım.Son kısımda bir çubukluk boşluk kalacak şekilde yaptım, bu sayede konserve kutusunun etrafını sardığımda kağıdın başındaki çubuk sonraki boşluğa gelecek ve bir bütün gibi görünecekler, bunu yapıştırma kolaylığı için yaptım. Sonra artan kumaşımızı ikiye katladım ve düzgün olmayan kısımlarını keserek bir üçgen elde ettim. Üçgenin uç kısmını yapıştırdım. Böylece içinden ipleri rahatça geçirebildim. Kalemlerle üstüne D yazdım ve süsledim.  :) Aşağıda yapım aşamasının fotoğrafları var :)

Diğer kalemlik tasarımlarım : 









 





 




Yorumlar

Popüler Yayınlar