DIY Urban Outfitters Inspired Wall Decor - Kendin Yap Urban Outfitters dan Esinlenilmiş Duvar Süsü








Herkese merhaba, yeni bir güne güzel bir projeyle başlayalım. Daha önce resimlerini gördüğüm bir projeydi. Yürüyüş yaparken o dalı bulduğum da aklıma direkt bu proje geldi ve hemen aldım. Yine doğa ananın sunduğu güzelliklerden yararlandım yani. Kumaş için de evde bir kumaş parçası buldum. Siz de evinizde varsa kullanabilir ya da eskimiş bir atlet ya da eski giyilemiycek durumdaki bir tişörtünüzü kullanabilirsiniz. Video da anlaşılıyor aslında ama yine de anlatıyım. Öncelikle malzemeler ;
  • Dal
  • Kumaş Parçası
  • İp
  • Boya
  • Fırça
  • Makas
  • Cetvel
  • Kalem

Öncelikle kumaşımızı ikiye katlıyoruz, daha sonra cetvel yardımıyla, kumaşın bir ucundan katlanma yerine çapraz yukarı doğru bir çizgi çiziyoruz kalemimizle.Size yol gösterecek kadar belirgin çizseniz yeter. Daha sonra çizdiğimiz yerden kesiyoruz. Bu sayede kumaşımızın alt kısmında bayrak ucu gibi bir üçgen boşluk elde etmiş oluyoruz. Sonrasında dalımızı kumaşın üstüne koyuyoruz. Dalın üst tarafındaki kumaşı dalın üstüne getirip iğnelerle tutturuyoruz ben daha kolay uhu sürebilmek için yaptım. Ancak siz beyaz iplik bulabilir ve dikebilirsiniz daha güzel durcağına eminim çünkü kullandığım uhunun üstünde kumaşlar için de kullanılabilir yazmasına rağmen kumaşımda leke yaptı siz sıcak silikon da kullanabilirsiniz ama dikkatli olun lütfen kendinizi yakmayın :) Yapıştırdıktan sonra üstüne defter koyup biraz bekledım ki güzelce yapışsın. Bekledikten sonra cetvel ile yazı yazacağım yerleri kabaca belirledim. Kumaşı ortalarsanız daha iyi olur ben düz çizgi çekmeye çalışırken yazıyı aşağıya göre hizalamışım. Daha sonra istediğiniz bir yazıyı yazın ben "GOOD VIBES" ı tercih ettim. (iyi enerji) . Yazıyı boyamak için siyah akrilik boya kullandım. Kuruduktan sonra da bir ipi dalın iki ucuna bağlayarak asılabilecek hale getirdim ve odama astım. Çalışma masamda da çok güzel durduğuna kanaat getirdim :) Umarım siz de beğenmişsinizdir. Haydi süsler duvarlara ;)

Ülkemizin geçirdiği şu kötü günlerde, içimiz buruk; gözler,diller,kalpler yaslı.. Allah tüm şehitlerin ve ölen masum insanların mekanını cennet eylesin, ailelerine
ve yakınlarına Allah sabır versin. Başın sağolsun Türkiye..















 







Yorumlar

Popüler Yayınlar