Marble Pattern Headphones - Ebruli Desenli Kulaklık


Marble Pattern Headphones - Ebruli Desenli Kulaklık 


Herkese iyi haftasonları :) Sonbaharın ilk haftasonunu yaşıyoruz :) Sonbahar sevenlerden misiniz, yoksa Yaz çiçeklerinden mi ? Aşağıya yorum yapabilirsiniz.Ben buradan devam edip iyice gevezelik etmeden projeyi anlatmaya başlayayım. Bu projenin resmini daha önce paylaşmıştım aslında ama ayrıca anlatmamıştım. Çevremde, İnstagram da ve Weheartit hesabımda yorum alıp,paylaşılınca ben de merak edenler için anlatmak istedim :) Yöntem aynı, telefon kabı tasarımı yaptığımız gibi. Ojelerle ebruli çalışması yapıyoruz. Nasıl mı? İşte böyle :

 Bir kaba bir miktar ılık su koyun, istediğiniz renkte ojelerinizi seçtikten sonra, suya biraz damlatın. Ojeler suyun üstünde duracaktır. Sonra bir kürdan yardımıyla farklı desenler oluşturabilirsiniz. Ancak yaparken dikkatli ve hızlı olmanız gerekiyor. Deseni oluşturduktan sonra kulaklığınız parça parça suyun içine sokacaksınız. Dikkatlice sokup çıkarın. Kablonun ikiye ayrıldığı yere geçmeden önce yaptığınız kısmı kurutup sonra devam ederseniz sizin için kolaylık olacaktır. Ben boyalı olmayan kısımdan mandalla asarak güneşte kurumaya bıraktım. Havalar sıcak olacağı için çabucak kuruyacaktır. Ancak siz yine de suyunuzun soğumamış ılık olmasın dikkat edin. Aksi takdir de ojeler donacaktır ki bu istediğimiz bir şey değil. Diğer kısımları da boyayıp kuruttuktan sonra kendinizi müziğe bırakın. Yolculuk sırasında, yürüyüş yaparken, bir yerde müzik dinlerken gözler kulaklıklarınızın üstünde olacak ;) Sorduklarında gururla ben tasarladım diyebilirsiniz :) Hatta blogu gösterip onlarla bir tasarım yapabilir, yakın arkadaşınızla uyumlu tasarımlar yaparak okulda yaratıcılığınızın farkını ortaya koyabilirsiniz. Artık yaratıcılığı konuşturma zamanı ;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs