Tumblr Telefon Kabı Tasarımları

Ebruli Telefon Kabı Tasarımı - Donut Telefon Kabı Tasarımı


 Bu haftaki kendin yap projemiz, telefon kabı tasarımları. Renk, renk çeşit çeşit kaplar her yer de sergilenirken kimse de olmayan, herkesin kıskanacağı eşşiz bir telefon kabına ne dersiniz ?
 Kaplardan birinin yapımını amotör bir video ile göstericem. Diğer kap için ise sonuç resmi ve anlatım. Öncelikle bu proje de ihtiyacımız olan malzemelerden bahsediyim :

  •  Telefon Kabı
  •  Oje
  •  Bir kap (telefon kabınızdan büyük olsun)
  •  Ilık Su


 İlk çalışmamız  ebruli çalışması şeklinde, ister az ister çok renk kullanarak harika sonuçlar elde edebilirsiniz. Ben mermer görüntüsü istedim. Aslında beyaz bir zemin siyah çizgilerdi orijinal fikirde ancak benim kabım siyahtı. Şeffaf bir kapta siyah, beyaz ve şeffaf oje kullanarak harikalar yaratacağınıza eminim. 
 İlk olarak kabımıza bir miktar su koyuyoruz. Suyun ılık olmasın dikkat edin eğer suyunuz soğuk olursa oje dolayısıyla donar ve başarısız bir sonuca ulaşırsınız. Kap olarak dondurma kutusu kullanabilirsiniz, çok lazım olmayan bir kutuyu kullanmanız ve çalıştığınız yerin altına gazete kağıdı sermenizi tavsiye ederim. Çünkü ilk denemem bir faciayla sonuçlandı diyebilirim. Suyumuzu hazırladıktan sonra istediğiniz renkte ojelerinizi seçin. Ben sadece beyaz ve şeffaf oje kullandım. Ojelerden bir miktar suyun üstüne döküyoruz. Ucu ince olan bir şeyle ister iğne, ister kürdan ya da herhangi bir şey ile dikkatlice desen oluşturuyoruz bu tamamen size kalmış. Daha sonra telefon kabımızı alıyoruz ve arka kısmını dikkatlice suya batıyoruz.  Daha sonra kurumaya bırakıyoruz. Arkası kuruduktan sonra aynı işlemi kabın yan kenarlarına da uygulayabilirsiniz ya da bu uygulamayı kabın arka kısmını yaptığınız sırada yapabilirsiniz ki ben öyle yaptım ancak o sırada arka kısma elim değdi sanırım ve ıslak olduğu için bazı desenler bozuldu, aşağıdaki resimde fark edersiniz. O yüzden size tavsiyem yaparken dikkatli olmanız :) Bu tasarımın size özgü olmasından başka bir diğer avantajı istediğinizde aseton yardımıyla deseni silebilir, yeni bir desen yapabilir ya da eskisi gibi kullanabilirsiniz.

                                      
Sırada ikinci çalışma, bu çalışmam için kısa videolar çektim telefonumla, biraz deneme amaçlıydı. Umarım beğenirsiniz. 



Bu tasarımımız da telefonumuzu Donut larla süsleyeceğiz.O muhteşem lezzetleri telefon kabımıza taşıyoruz. Öncelikle Donut görüntüsünü oluştururken kalın halkalarla başlıyoruz. Buradaki halkaları oluşturmak için kullandığım oje Flormar 'ın 344 numaralı Willow Bunch rengi, ojeyi gördüğüm en tatlı çiviyle uyguladım. Toplu iğne ya da tel toka ile de uygulayabilirsiniz. Halkaları çiviyle oluşturduktan sonra ojenin fırçasıyla üzerlerinden geçerek onları belirginleştirdim. Bu sayede renkleri de daha çok ortaya çıktı. Daha sonra ikinci aşamaya geçebilmek için kurumaya bırakıyoruz.




İkinci olarak donut larımızı lezzetlendirmeye başlıyoruz. İlk halkalar kuruduktan sonra ikincilerine geçiyoruz. Ben sadece Golden Rose 'un pembe ojesini kullandım. Bütün donut lara aynı rengi uygulayabilir ya da farklı renkler kullanarak yazın neşesine ayak uydurabilirsiniz. İkinci renk ojeyi uyguladığımız bu aşamada halkanızı daha küçük tutmanız gerekiyor.

                                    

Ve en eğlenceli kısım olan süslemeye geldik. Burası sizin tamamen yaratıcılığınıza kalmış. Eğer çiviyle yaptıysanız halkaları , çivinizin sivri kısmını kullanarakta süslemelerini yapabilirsiniz. Ancak süsleme sırasında ve sonrasında ojelerin kuruduğunda emin olun çünkü desenleriniz bozulabilir. (Tecrübeyle onaylandı.)



 


Yorumlar

Popüler Yayınlar