#Beaut'uesday - #GüzellikSalısı

ISI KULLANMADAN DALGALI SAÇLAR


Günlerden güzellik salısı :) İnternet'te gördüğüm ve sizlerle paylaşmak istediğim bir saç modeli yapımından bahsedeceğim. Bu modeli yaparken ister akşamdan yapıp uyuyup, sabah kalktığınızda açın; ister hızlı bir sonuç istiyorsanız saç kurutma makinesinden yardım alın. Ben banyodan çıktıktan sonra saçlarımın o ilk ıslaklığı biraz gittikten sonra saçımı üç kısma ayırdım. Her kısım için saçımı döndürerek topuz haline getirdim ve lastik tokayla sabitledim, tel tokayla da sabitleyebilirsiniz.Ben saç kurutma makinesi kullanmadım, birkaç saat bekledim. Normalde düz saçlıyımdır.  Topuzları açtığımda üst kısımda topuzum çok güzel bir şekilde tutmuşken alttakiler öyle olmadı çünkü saçım kurumamıştı. Kurudukça saçım düzleşti. Bu yüzden açmadan önce saçınızın kuruduğundan emin olun. Bir de benim saçlarım gürdür. Üstteki topuzum normaldi ama alttaki topuzlarım daha büyük oldu. Dalgaları da daha hafifti, bir daha ki deneyişimde alttaki saçlarımı ikiye ayırıp o şekilde topuz yapacağım. Oluşan dalgalar maşayla yapılmış gibiydi,benim çok hoşuma gitti. Umarım sizde beğenirsiniz :)

  




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs