Summer Room Decor - Yaz için Oda Dekorasyonu

Jewelery Holder - Takı Askısı


 Yazı yarıladığımız bu sıcak günlerde , kolay bir "kendin yap" projesiyle karşınızdayım. İşte sadece 10 dakika sürecek bu projenin malzemeleri :

 We are half way to summer,. I have a DIY that you can make easily. It just takes 10 minutes. Here are the materials :



 -  Bir Dal  - Bough or wooden bar
 -  Harita çivileri - Pins
 -  İp - Rope



1.İlk olarak harita çivilerimizi istediğimiz sıklık ve aralıkta ağaç dalımıza batırıyoruz. Ağaç dalı bulamadıysanız ahşap çubuk kullanabilirsiniz. Ben bu dalı yürüyüş yaparken buldum. Yani maliyeti sıfır. Siz de yol kenarlarındaki kurumuş dallardan yararlanabilirsiniz. Harita çivilerini kırtasiyelerden temin edebilirsiniz. İlk başta harita çivilerini boyamayı düşünüyordum ama renkli olarak bıraktım. Yazın renklerini odama taşımak istedim.


2.İkinci aşamada yapacağımız tek şey asacağımız yer ver nasıl durmasını istediğimize göre bir miktar ip kesmek ve ve ipin bir ucunu dalın bir ucuna diğer ucunuda dalın diğer ucuna bağlayıp düğüm atarak takı askımızı asılabilecek hale getirmek. 


3. Son aşama olarakta takı askısını asıyoruz ve dekore ediyoruz. Ben odamın kapısının arkasına asmayı tercih ettim. Asmak için de takılarımızı asabilmek için kullandığımız harita çivilerinden kullandım. İşlemleri tamamladıktan sonra ister kolye ister bileziğinizi asabilirsiniz. Tatsız bir kazayla karşılaşmamak için harita çivilerinin  yerlerine iyice yerleştiklerinden emin olun. Harita çivileri de elimde bulunduğu için bu projenin bana tek maliyeti asmak için kullandığım ip oldu. İpi marketlerde de bulabilirsiniz. Benim kullandığım ip pembe renkli bir çamaşır ipi bana maliyeti sadece 1 TL . 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okula Dönüş Kendin Yap Projeleri - Back To School DIY

Kendin Yap Kitap Ayracı Tumblr,Eğlenceli,Renkli || DIY Tumblr,Unique and Funny Bookmark

Harry Potter ilhamlı Kendin Yap Asa Kalem ve Snitch || Harry Potter inspired DIYs